۱۳۹۵-۰۹-۲۵      سمینار تخصصی بازاریابی دیجیتال با رویکرد کاربردی

baner-digital-marketing

امروزه شاهد رشد چشمگیر سبک زندگی دیجیتال و نفوذ هرچه بیشتر آن در زندگی­ روزمره هستیم، از این روی صاحبان کسب‌وکارها بیش از پیش در پی به کارگیری ابزارهای دیجیتال در معرفی محصولات و خدمات خود و جذب مخاطب هستند. نه تنها هزینه کمتر، بلکه سهولت دسترسی به مخاطبان و ایجاد ارتباط بهتر، تأمین هر چه سریعتر نیازهای بازار هدف و وابسته نبودن ابزارها به مکان و زمان را می‌­توان از جمله دلایل استقبال هر چه بیشتر شرکت­‌ها از بازاریابی دیجیتال دانست.

در این راستا دپارتمان مدیریت حرفه‌ای دانشگاه شهید بهشتی اقدام به برگزاری “سمینار تخصصی بازاریابی دیجیتال با رویکرد کاربردی” در تاریخ ۲۵ آذرماه ۱۳۹۵ از ساعت ۱۵:۰۰ الی ۱۹:۰۰ نموده است.

مهم­‌ترین سرفصل‌­های این سمینار:

  • تغییرات راهبردی بازاریابی در عصر دیجیتال
  • مرور کانال‌های بازاریابی دیجیتال و مشخصات اختصاصی آن‌ها
  • ملاحظات برنامه‌ریزی کانال‌های دیجیتال
  • اصول تدوین برنامه بازاریابی دیجیتال
  • ارایه چارچوب برنامه‌ریزی یکپارچه بازاریابی دیجیتال
  • تشریح جنبه کاربرد مدل McKinsey در تصمیم‌گیری مشتری در فضای دیجیتال
  • ابزار تحلیلی خارق‌العاده گوگل برای بازاریابی: نگاهی بر ZMOT مدل گوگل در تحلیل رفتار مشتریان
  • تبیین تفاوت‌ها در Social Media Marketing و Search Engine Marketing
  • بررسی برخی تجارب موفق

سخنرانان:

alireza-ghanadan-2

دکتر علیرضا قنادان (مدرس دوره های Professional MBA  و مشاور ارشد توسعه کسب و کار و بازاریابی دیجیتال)

دريافت رزومه

اطلاعات بیشتر در www.ghanadan.ir

 

shayan-shalile

شایان شلیله (مؤسس و مدیرعامل شرکت) ANETWORK 

دريافت رزومه

اطلاعات بیشتر در www.shalileh.com

 

ثبت‌نام آنلاین
برای استفاده از تخفیف در زمان ثبت‌نام کد تخفیف eventweek را اعمال کنید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به گفتگو بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

All Right Reserved By